skip to Main Content

Raad van Toezicht en Raad van Bestuur

De organisatiestructuur van De Steenrots bestaat uit een Raad van Toezicht, Raad van Bestuur, Cliëntenraad, manager en coördinerend begeleiders. Daarnaast is er een beleidsmedewerker en een economisch administratief medewerker in dienst. Dit alles om de geboden zorg op een goede en verantwoorde manier te kunnen bieden.

De Steenrots legt ieder jaar verantwoording af aan het Ministerie van VWS, de Centrumgemeente Leiden en de gemeente Katwijk. Zowel de Raad van Toezicht als de Raad van Bestuur doen hun werkzaamheden voor de Steenrots op vrijwillige basis. De mensen van de Raad van Toezicht en de Raad van Bestuur komen allemaal uit de regio Katwijk en Lisse. Met elkaar zorgen we ervoor dat er goede verantwoorde zorg geleverd wordt.

Jaarberichten
Jaarbericht 2019
Jaarbericht 2018
Jaarbericht 2017
Jaarbericht 2016
Jaarbericht 2015

Cliëntenraad

Binnen De Steenrots is er een cliëntenraad actief. Deze cliëntenraad is er ‘door en voor bewoners’.

De cliëntenraad is actief betrokken bij de ontwikkelingen van de organisatie, zij lezen mee in voor de bewoners en cliënten belangrijke documenten. Wanneer er zich vraagstukken voordoen geeft de cliëntenraad zowel gevraagd- als ongevraagd advies. En bij de sollicitatieprocedures van nieuwe medewerkers vervult de cliëntenraad een onmisbare rol.  De cliëntenraad wordt bijgestaan door een externe ondersteuner. Dit is een vrijwilliger die niet betrokken is bij de organisatie. De cliëntenraad heeft een eigen vergaderplanning en twee keer per jaar is er een gezamenlijke vergadering met de Raad van Toezicht, de Raad van Bestuur en de manager. De samenwerking verloopt prettig.

Verslagen van de cliëntenraad:
Jaarverslag 2019
Jaarverslag 2018
Jaarverslag 2017
Jaarverslag 2016
Jaarverslag 2015

Vertrouwenspersoon

De Steenrots streeft naar de best mogelijke zorg en tevredenheid van de bewoners en cliënten. Er kunnen situaties zijn waarin dit niet naar ieders tevredenheid lukt. Om deze reden is er een klachtenreglement voor de bewoners en cliënten en heeft de Raad van Toezicht een vertrouwenspersoon aangesteld.

Klik op de link om het klachtenreglement als pdf-bestand in een nieuw venster te openen.

Back To Top